چرا آن را سخت تر از همیشه آن را در هالیوود

اما با وجود رونق بار در بورلی هیلز به stiffs کار از L. A. که به نگه داشتن برنامه های مجهز با هزاران ساعت از مح

توسط MASTERNEWSS در 26 تیر 1399

اما با وجود رونق بار در بورلی هیلز به stiffs کار از L. A. که به نگه داشتن برنامه های مجهز با هزاران ساعت از محتوای جدید در هر سال خود را در یک جای تعجب موقعیت مخاطره آمیز. "شده است وجود دارد یک انفجار در تعداد را نشان می دهد که وجود دارد می گوید:" برایان Tanen این showrunner پشت Hulu را دوست دارم, ویکتور. "از آنجا که انفجار وجود دارد باید به یک انفجار در تعدادی از مشاغل که وجود دارد. اما آن را که ساده نیست،" فقط به عنوان در هر صنعت مختل سریع صحبت کردن موسس با دره سیلیکون کد منطقه هالیوود می یابد خود را در یک وضعیت جدید موجود, یکی, که, مجبور پرولتاریا از نویسندگان و بازیگران و کلید مدتها به یک never-ending شکار خود را برای کار بعدی. و این فشار دائمی تنها وعده به رشد بیشتر از کوره در رفته دیگر Covid-19 حفظ گرفتن آن بر روی کشور ،

در این سال ابتدا نهفته تنش بیش از اختلاف بین چگونه بسیاری از تلویزیون کارگران برای جبران کار خود را در جریان سیستم عامل در مقابل آنچه آنها می توانند ایجاد کابل و پخش را نشان می دهد به نظر می رسید آماده به جوش. قراردادهای حاکم بر حداقل برای جبران نویسندگان و بازیگران و کارگردانان بودند همه دلیل برای مذاکره دوباره. استودیو سر ترس از تکرار از انجمن صنفی نویسندگان امریکا در 100 روز کاری توقف آغاز شد که در پاییز سال 2007 (یک کار اکشن است که هزینه کالیفرنیا اقتصاد حدود 2.1 میلیارد دلار) بنا به گزارش ها تا به حال شروع به کندن برای یک اختلال. بحث وجود دارد که مدیران در حال برنامه ریزی برای کشش خود موجود در انبارهای unscripted نشان می دهد, خارجی, حقوق, و در حال حاضر شات اسکریپت برنامه به نگه داشتن تغذیه جریان حتی به عنوان استعداد تامین زد خشک است. اضافه کردن به خود ضرورت بود WGA را کمپین موفق به باز کردن عضویت خود را از به اصطلاح بزرگ چهار استعداد سازمان در سال گذشته یک زمین لرزه تغییر در کسب و کار است که به نظر می رسید به سیگنال اتحادیه تمایل به بازی بیس بال.

و البته رمان coronavirus فرود آمد. تولید screeched به توقف در مارس و هیچ کس نمی داند که آن را به طور کامل از سر گرفت. برای تولید این اختلال همراه با قابل توجه پوشش نقره ای: هر حرکت ممکن است ساختمان در میان نویسندگان و دیگر کارگران به اعتصاب برای بهتر تقسیم شده است اما از بین میره. "همه گیر نرم چیزهایی که" Sonja Warfield یک دیرین تلویزیون نویسنده گفت: وقتی که من به او صحبت کرد در اواخر ماه مه. "مردم بیشتر متمایل به بدانند آن." با این حال بسیار درد اعتصاب می تواند ناشی از تعداد انگشت شماری از شرکت که تسلط هالیوود محدودتر در مقایسه با آنچه این بیماری همه گیر در حال حاضر به شکل دراورده شده.

در همین حال اعتراضات گسترده بدستآمده توسط پلیس قتل جورج فلوید را reinvigorated محکوم گفتگو در مورد چگونه ضعیف هر دو صنعت به نیروی کار و برنامه نویسی آن را به تولید منعکس کننده تنوع مخاطبان آن است. بازیگر میرا Rohit Kumbhani به من گفت که او امیدوار است که فشار افکار عمومی مجبور خواهد شد مدیران "شروع به استخدام بیشتر نویسندگان متنوع, متنوع, بازیگران, متنوع مدیران—به این دلیل که مردم آن را می خواهم نه به این دلیل که آنها در زیر برخی از فراگیر سوار است." کار-توقف اجباری توسط همه گیر و حتی ممکن است ایجاد فضا برای کسانی که بتن تغییرات به واقع بود ساخته شده است. "اگر تولید متوقف شد پس از آن وجود دارد رفتن به یک مکث در مطالب جدید ما را دریافت کنید" Kumbhani گفت. "هنگامی که همه چیز شروع دوباره مردم در حال رفتن به می خواهید به شنیدن متنوع داستان است."

دیگر نویسندگان و بازیگران من با صحبت شد warier در مورد آینده اشاره به کمتر صالح تغییرات به استانداردهای صنعت طلیعه با این بیماری همه گیر. هالیوود کارگران خلاق ترس studios در نهایت به دنبال این موقت دیوان کیفری بینالمللی ارجاع شود دائم هنگامی که شرایط کسب و کار بازگشت به چیزی شبیه به حالت عادی. تغییر از نویسندگان برای زوم در چند ماه گذشته منجر به دستیاران متعدد—که ورود به سطح شغل نمایندگی واقعی تنها toehold در صنعت برای مشتاق نویسندگان—داشتن خود را قطع پرداخت. بازیگران خواسته شده است به خود نوار امتحانات ابتدائی یک تغییر است که بسیاری از ناظران ترس را از مصاحبه مدیران از دادن استعداد آنها در حال حاضر با یک شات در زمان بزرگ است. سارا پیترز که صرف ژوئن در یکی از مجازی نویسندگان اتاق است نگران آنچه ممکن است این تغییرات حاکی از. "چگونه بسیاری از مشاغل هستند که ما بین بردن?" او شگفتی. "به خصوص در مشاغل سطح پایین تر در همه بخش های, اگر ما مانند," اوه,, ما واقعا نیاز به P. A., ما لازم نیست دوربین دستیاران—ما آن را در طول coronavirus!' که رفتن به قادر به پرداخت هزینه برای کار در صنعت سرگرمی بعد از این؟"


به درک که چرا هالیوود زمان تشنج هستند تا پیشامد به این صنعت کار در کلاس مهم است به رسمیت شناختن که در تلویزیون کسب و کار همواره نگاه خیلی بیشتر مثل فرفره کار از یک تا پنج. گذشته از استودیو مناسب, همه در یک مجموعه تلویزیون شاغل در کوتاه-مدت قرارداد به این معنی است که بیشتر محدود به یک سری سفارش کمتر پول خود را به طور متوسط اسکریپت هماهنگ کننده و یا آرایش هنرمند می شود به کار بر روی آن است. قبل از شروع این جریان دوران تعداد زیادی از تلویزیون مشاغل هنوز از پخش را نشان می دهد که زد 22 قسمت در هر فصل یک دوره مورد نیاز است که نه ماه از تیراندازی. که به معنای نویسندگان مانند Sonja Warfield که مشغول به کار خواهد شد و فضل در اوایل 2000s, به طور معمول کارکنان در هر سال با زمان بیش از سمت چپ این سایت متعلق به پرداخت یک فیلم اسکریپت یا طوفان مغزی یک خلبان.

تا پایان این دهه در فصل سفارشات تنها 13 قسمت رايج شد و به لطف اعتبار درام کابل مانند Mad Men و شکستن بد با این ایده که فیلم مانند تولید ارزش و درام تنها می تواند از طریق یک بیشتر شکل متمرکز از داستان سرایی. پس از Netflix و آمازون به محتوای اصلی بازی در سال 2013 به خود تردید نسبت به سنتی, تلویزیون, مدل led به قسمت سفارشات انداختن دوباره. امروز نشان می دهد بسیاری از دریافت تنها شش یا هشت قسمت سفارشات نیاز به نویسندگان اتاق برگزار می شود تنها برای چند ماه.

"بازی عوض شده" گفت: نویسنده کیمبرلی Ndombe. "شما باید قادر به پرش در اطراف. وجود دارد نشان می دهد بیشتر به کارکنان در, اما من فکر می کنم آن را سخت تر به زندگی می کنند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن