WVU قرار می دهد دفاعی هماهنگ ویک koenning می در مرخصی بیش از ادعای نظرات نامناسب

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 4 تیر 1399

31 دقیقه پیش

غرب ویرجینیا دفاعی هماهنگ ویک koenning می شده و در مرخصی اداری روز شنبه پس از دوم ایمنی کری مارتین جونیور اتهام او بدرفتاری بازیکنان و نظرات نامناسب در حضور آنها.

"من شده فکر کردن در مورد ارسال" مارتین نوشت. "اما ما نیاز به یک تغییر در برنامه ما است."

در صدای جیر جیر خود را مارتین نوشت که koenning می او را به نام "عقب مانده" در اوایل این ماه پس از او ساخته شده یک اشتباه در یک تیم تمرین.

"من باید اعضای خانواده که بیمار روانی" مارتین نوشت: "و او را به می گویند که به من صدمه دیده است."

مارتین گفت: "در دیداری با غرب ویرجینیا مربی نیل براون در مورد koenning می نظرات او گفت که همچنین شامل نامناسب نظرات در مورد دین و سیاست و تظاهرات اخیر در نژادپرستی و خشونت پلیس.

غرب ویرجینیا مدیر ورزشی شین لیون گفت: در بیانیه منتشر شده از اواخر روز سه شنبه بعد از ظهر که او قصد دارد برای انجام یک "تحقیق کامل."

"من می خواهم برای تشکر از روحانی مارتین برای داشتن شجاعت را به نگرانی های خود را به نور" لیون گفت. "ما نمی خواهد تحمل هر نوع از نژادپرستی و تبعیض یا تعصب در دانشگاه ما از جمله برنامه های ورزشی.

"مربی ویک koenning می قرار داده شده است در مرخصی اداری بلافاصله موثر و وزارت کار خواهد کرد با احزاب مناسب برای انجام یک تحقیق کامل به این اتهامات. این جدی است و ما عمل مناسب و در بهترین منافع ما دانشجو-ورزشکاران است."

مارتین گفت: بسیاری از بازیکنان ناراحت کننده هستند در koenning می حضور.

"مربی ویک است که یک فرد بد و او معنا به خوبی در بسیاری از (متفاوت) جنبه" او نوشت: "اما اقدامات شنیع نسبت به ما (overrules) خوب چیزهایی که او انجام داده است و بسیاری از ما ناراحت کننده که در اطراف او.

"من نمی خواهم به را منفی به برنامه اما با همه چیز در رفتن برای او هنوز هم به این ترتیب عمل می کنند و احساس خوب با گفتن آنچه او گفته است که درست نیست. به اندازه کافی به اندازه کافی است."

در میان دیگر اتهامات مارتین گفته که فصل گذشته koenning می صحبت می کرد در یک موقعیت جلسه "در مورد رئیس جمهور تهمت و او چگونه باید ساخت دیوار و نگه داشتن اسپانیایی در خارج از کشور و وجود یک اسپانیایی در این نشست است."

مارتین گفت: koenning می کشیده او را کنار "در موارد متعدد" فصل گذشته زمانی که او متوجه مارتین تبدیل کرده بود ؛ "او همچنین به من یک کتاب در مورد چگونه برای پیدا کردن مسیح" مارتین نوشت: "و حتی من به عنوان خوانده شده کتاب مقدس از یاران مسیحی ورزشکاران مقدس است."

مارتین اضافه شده است که در یک موقعیت جلسه دوشنبه او اشاره شورش و اعتراض و ادعا koenning می گفت: "اگر مردم نمی خواهید برای دریافت اشک با گاز کشته یا (فشار) توسط پلیس و سپس آنها نباید خارج از اعتراض."

"من خودم در برخورد با بدرفتاری و نژادپرستی در حالی که در حال رشد در غرب ویرجینیا" نوشته مارتین که از چارلستون است. "اما من هرگز فکر می کردم من می خواهم مقابله با آن را در حالی که در یک مدرسه من باید بتوانند به خانه تماس بگیرید."

Koenning می, 60, شده است یک مربی فوتبال کالج از سال 1986 زمانی که او یک دستیار فارغ التحصیل در ممفیس. او همچنین مربی در وایومینگ (او سر مربی وجود دارد از 2000-02), تروی (دو بار) Clemson کانزاس ایالت ایلینوی و کارولینای شمالی است. او آمد به غرب ویرجینیا در سال گذشته پس از خدمت به عنوان براون دفاعی هماهنگ کننده در تروی از 2015-18.

مارتین در تمام 12 بازی فصل گذشته با چهار شروع می شود به عنوان یک دانشجوی سال اول. او به پایان رسید به عنوان ششمین پیشرو tackler در این تیم با 50 پردازد و شامل 35 تکنوازی 2½ برای از دست دادن پنج پاس breakups.

جری DiPaola یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جری از طریق ایمیل در jdipaola@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: ورزشی | باختری



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب