American Psycho

به درک چگونه Jared کوشنر دریافت این فرصت را به شکست در مدیریت فدرال پاسخ به Covid-19 گیر شما بیشتر نیاز به دان

توسط MASTERNEWSS در 20 خرداد 1399

به درک چگونه Jared کوشنر دریافت این فرصت را به شکست در مدیریت فدرال پاسخ به Covid-19 گیر شما بیشتر نیاز به دانستن است که او متاهل به رئیس جمهور ، اما به واقعا درک این سبک متمایز از شکست است که کوشنر به ارمغان آورده است به یاد آخرین و فوری ترین چالش آن کمک می کند تا بدانید در مورد زندگی حرفه ای مردی به نام کوین Hassett.

در سال 1999 Hassett شد 37 ساله و ساکن محقق در آمریکا سازمانی موسسه آشنا, صفحه اصلی, بندر برای جمهوری خواه, سیاست, انواع هنگامی که سومین کتاب داو 36,000: استراتژی جدید برای بهره مندی از آینده افزایش در بازار سهاموارد فروشگاه در اکتبر 1. زمان بود و نه ایده آل برای یک hucksterish کتاب استدلال می کند که بازار به زودی "ظهور بسیار بالاتر می رود." سه ماه بعد داو شروع به شیب نزول; سهام کاهش یافته و 44 درصد در شرایط واقعی در طول چند سال آینده.

این کتاب طول عمومی اشتباه احمقانه نیست تاثیر منفی خود را حرفه ای. Hassett صرف دو دهه آینده flitting بین AEI و انواع مبارزات سیاسی. او رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شورای مشاوران اقتصادی از سال 2017 تا 2019 قبل از بازگشت در ماه مارس این سال به عنوان مشاور با تمرکز بر بهبود اقتصادی. آن را در این نقش جدید که Hassett تولید یکی دیگر از ساده مدل اقتصادسنجی بود که یک بار دیگر نامعقولی اشتباه است. جیسون فورمن که سر تا CEA تحت ریاست جمهوری اوباما به نام Hassett را "مکعب" مدل طرح نشان داد که coronavirus مرگ و میر رو به کاهش دور به طور کامل توسط اواسط ماه مه "کاملا سطحی و گمراه کننده" و توییتی که آن را "ممکن است پایین ترین نقطه در 74 سال سابقه شورای مشاوران اقتصادی." در این واشنگتن پست, Hassett اصرار داشت که "هیچ دولت سیاست شده است را تحت تاثیر قرار من بینی." او تا به حال برای تولید این مسئولیت به دلیل سیاست دولت بود و در واقع تحت تأثیر خود را پیش بینی. واشنگتن پست گزارش داد که Hassett نمودار طراحی کردن بینی عوارض مرگ "بود در آغوش داخل بال غربی توسط رئیس جمهور son-in-law, Jared کوشنر و قدرتمند دیگر دستیاران کمک به نظارت دولت را همه گیر پاسخ." "این سخت است برای دیدن چرا" تخته سنگ اردن Weissmann نوشت. "آن را به یک دنباله از نقاط صورتی که منجر به صفر است."

بنابراین در اینجا ما باید کوشنر قدرتمند مشاور ویژه با هیچ معنی دار تخصص در بهداشت عمومی و یا اپیدمیولوژی با استفاده از یک نفس فریبنده نمودار تولید شده توسط یک اقتصاددان که می خواهم flubbed بزرگترین پیش بینی او می خواهم تا به حال ساخته شده و همه به عنوان یک توجیه برای دولت فدرال به انجام کمتر به مقابله با یک مهاجم همه گیر. در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن سال ارائه داده اند بسیاری از این کریستالی و ته لحظات اجرایی رها, این یک احساس منحصر به فرد جارد. همکاری چیزی است که باعث می شود آن را یک میراث رقم در این زمینه از نخبگان نادانی, ارائه, پیر egregiousness در یک سبک و بهینه سازی شده برای پوچ آواتار جدید از نخبگان بی کفایتی. طلاکاری ابزار از یک نسل از فاجعه بار محافظه کار حکومت را نرم و مرطوب دست بعدی. اگر نیست آن را برای تمام کسانی که مردم در حال مرگ آن خواهد بود ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن