اسباب بازی بادی - چه چیزی را می‌توانید آموزش دهید خارج از منتقدان

در حالی که بقیه اشکال مانند زیورآلات بینی و مچ پا که در بقیه فرهنگها حائز اهمیت بوده، بسیار کم رواج داشتهاست.

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

در حالی که بقیه اشکال مانند زیورآلات بینی و مچ پا که در بقیه فرهنگها حائز اهمیت بوده، بسیار کم رواج داشتهاست. کودکان برای بازی کردن نیاز به وسایل و اسباب بازیهایی با اشکال جذاب و بیخطر دارند تا لحظات شادی را سپری کنند. اسباب بازیهای بادی دیگر نظیر استخر نیز میتوانند کمک کنند بدن کودک هر چه بیشتر با طبیعت آب در تماس باشد و به این ترتیب سبب تقویت حس لامسه در تمام بدن او میشود. برای مثال استخر توپ با وجود ناهمواریهایی که در مسیر راه رفتن کودک ایجاد میکند، میتواند سبب تقویت تعادل شود. میتوانید با خرید یک استخر توپ بادی کوچک به طور دائمی یک استخر توپ هیجان انگیز برای کودکتان در اتاق خودش درست کنید. فضای کوچک خانههای امروزی اجازه نمیدهد که استخر دائمی برای کودکان در فضای خانه درست کنید. یکی از اسباب بازیهای بادی جذاب برای کودکان پارک بادی است. اسباب بازیهای بادی کودکان یکی از بهترین و به صرفهترین تجهیزاتی هستند که میتوان برای بازی کودکان تهیه کرد. استخر بادی برای توپ که یکی از فوق العادهترین شرایط بازی برای کودکان را فراهم مینماید. امروزه به دلیل کوچک شدن فضای خانهها شرایط تفریحی کودکان نیز محدود شده است و وسایلی نظیر اسباب بازی بادی کودکان به خوبی میتواند چنین محدودیتهایی را جبران نماید.

مهمترین مشکل و اسباب بازیهای بادی کودک همان بدنه بادی و جنس بدنه آسیب پذیر آنها میباشد. جنس بدنه خانه بادی اینتکس از چند لایه پی وی سی ساخته شده که مقاوم و با دوام است که در برابر جا به جایی و حمل و نقل بدنه نرم و انعطاف پذیری دارد و به سادگی صدمهای به بدنه آن وارد نمیشود. وسایل بازی که از جنس پلی اتیلن ساخته شده اند، برعکس وسایل بازی فلزی، به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شوند. استخر توپ بادی معمولاً از محصولات پلی اتیلن ساخته می شود. رنگهای متنوعی که در ساخت این اسباب بازیها به کار رفته است و همچنین توپهای رنگی که برای مثال میتواند در استخر بادی توپ قرار بگیرد به شدت میتواند توانایی بصری کودک را افزایش دهد. نقش اسباب بازیهای بادی در تقویت تعادل و تقویت حواس کودک از تمام جنبهها و در تمام بدن او انکار ناپذیر است. استفاده از این محصول مناسب کودکانی است که هنگام استحمام بیقراری کرده و یا از آب ترس دارند. وزن کودکانی که از این قلعه استفاده می کنند باید کمتر از ۳۵ کیلوگرم باشد.  Post w as g en​erat ed wi​th the help  of GSA C on tent  Generat or Demoversion.

مزایای بسیاری برای این اسباب بازیها ذکر شده است که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد: بازی کردن با اسباب بازیهای بادی در تقویت روحیه نشاط در کودکان تاثیر زیادی دارد و افسردگی را از آنها دور میکند. جزئیاتی مثل سقف شیروانی شکل، طرح آجر دیواره ها، دودکش، وجود در و پنجره این اسباب بازی ها را به خانه های واقعی نزدیک کرده است. بر پایه گزارش مجله روانشناسی عمومی، او پس از بیاف اسکینر، زیگموند فروید و ژان پیاژه، چهارمین روانشناس قرن بیستم از لحاظ بیشترین استناد در مقالات روانشناسی است و از آنجایی که ۳ روانشناس نامبرده در قید حیات نیستند، آلبرت بندورا نخستین روانشناس زنده و در قیدِ حیاتِ فعلی از لحاظ بیشترین استناد در مقالات روانشناسی است. ژان پیاژه معتقد است در گزینش اسباب بازی برای کودک باید دقت شود چون در شکل دهی به تمایلات عاطفی و روانی او نقش مهمی دارد.

به همین دلیل برای دانستن قیمت دقیق هر وسیله لازم است به صفحه آن مراجعه کنید و یا قیمت آن اسباب بازی را در کنار تصویرش مشاهده کنید. همچنین انواع مختلفی از تیوبهای شنا در شکل قایق و ماهی موجود است. تیوب شنا به منظور نجات افراد از غرق شدن طراحی نشدهاست. وسایل بادی در اندازههای مناسب و کوچک برای فضای خانههای امروزی طراحی و ساخته شدهاند تا به راحتی بتواند مورد استفاده کودکان قرار گیرند. بوده که ذهن کودک را مشغول بازی کرده تا او را به راحتی و با آرامش خیال بشویید. در بخش داخلی کیسه بوکس های بادی یک محفظه وجود دارد که مکانی برای قرار داشتن شن های نگهدارنده آن به شمار می رود و در واقع وجود این شن هاست که باعث انعطاف پذیری کیسه بوکس شده و این قابلیت را به آن ها می دهند که بعد از وارد شدن ضربه، به راحتی به حالت اولیه در آید. دارای یک مخزن شنی در کف خود میباشد که با ضربه زدن به آن، کیسه بوکس بادی مجدد به حالت ایستاده قرار میگیرد و از افتادن آن جلوگیری میکند. به این ترتیب کودک یاد میگیرد در حین بازی کردن باید متوجه و متمرکز بر هدفی باشد و به طور نا خودآگاه قدرت تمرکز در او افزایش پیدا میکند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن