COVID-19: مقامات بهداشتی گزارش 23 مورد جدید و یک مرگ در B. C.

محتوای مقاله در ادامه"وجود دارد هیچ جامعه جدید شیوع بیماری و بهداشت عمومی تیم همچنان به حمایت فعال شیوع بیماری

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"وجود دارد هیچ جامعه جدید شیوع بیماری و بهداشت عمومی تیم همچنان به حمایت فعال شیوع بیماری در Haida Gwaii و در فریزر دره هکرها, Inc. (در Abbotsford)," هنری گفت. "وجود دارد همچنان به جامعه اضافی قرار گرفتن در معرض حوادث در سراسر استان است. یک لیست کامل از جامعه و قرار گرفتن در معرض حوادث برای هر یک از مسئولان بهداشتی در دسترس است از طریق B. C. مرکز کنترل بیماری و همچنین در سلامت-اقتدار وب سایت است."

از جولای 3 وجود داشته است 31 پرواز با ونکوور یا به عنوان مقصد یا مبدا است که تا به حال حداقل یک نفر در هواپیما با COVID-19. جدید ترین جامعه در معرض قرار گرفتن در ونکوور ساحلی بهداشت منطقه بين جولای 7 و 16 در Sandman سوئیت در مرکز شهر ونکوور.

وجود دارد هیچ جامعه فعال و قرار گرفتن در معرض حوادث در داخل جزیره و فریزر مقامات بهداشتی.

هنری خواسته اهالی بریتیش کلمبیا واقعا مراقب باشید این آینده B. C. روز آخر هفته طولانی.

"اجازه دهید آن اطمینان از امن آخر هفته برای همه ما," او گفت:. "این که آیا آن است که با بهره گیری از پارک های محلی و اقامت در اجاره تعطیلات و یا برای صرف شام نگه داشتن ما از گروه های کوچک و حفظ امن فاصله را محافظت از خودمان و کسانی که در اطراف ما. و اگر شما در تعطیلات اجاره مسکن, آیا اتاق یک هتل و یا خانه قایقی جدید سلامت استان افسر سفارشات معنی است که شما می توانید حداکثر از پنج بازدید کنندگان و شما باید به پایین اطلاعات تماس خود را.

"اجازه دهید مطمئن شوید COVID-19 را ندارد ما تابستان دور با در نظر گرفتن گام به خم شدن ما منحنی به پایین این آخر هفته و در هر آخر هفته."

dcarrigg@postmedia.com


اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن