مستند بر بعید است قهرمان غذاهای مکزیکی

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 11 خرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

اگر شما اضافه کردن سیر به خود guacamole ما خبر بد: شما آن را انجام نمی دهد. آیا شما گوشت چرخ کرده پیاز ؟ آن را نیز بدون هیچ است. و لطفا ترک آووکادو ناصاف.

بنابراین می گوید: 97 ساله دیانا کندی مهمترین اقتدار سنتی غذاهای مکزیکی. بیش از چندین دهه او تسلط مستند و تبدیل شده به شدت محافظ آشپزی سبک از هر منطقه.

این پرتره به عنوان مزه به عنوان غذاهای خود را می آید در قالب مستند "دیانا کندی: هیچ چیز فانتزی" که مارکس مدیر الیزابت کارول را از ویژگی های اولین فیلم.

مستند آثار بعید ظهور یک Englishwoman شد که یکی از محترم ترین مقامات در مواد غذایی مکزیکی است. او شده است به نام "جولیا کودک مکزیک" "میک جاگر از غذاهای مکزیکی" و حتی "ایندیانا جونز از مواد غذایی است."

کارول دوربین به شرح زیر کندی به عنوان او هدایت مکزیک در او قابل اعتماد نیسان کامیون پیاده روی را از طریق او قابل توجه باغ می آموزد سرآشپزها حرفه ای در یک دلخراش کلاس در خانه اش و دقت باعث می شود قهوه — toasting او لوبیا در یک عتیقه توستر.

"آن را به برخی از بهترین قهوه من و ام تا به حال. من می دانم که برای تلفن های موبایل مانند آنچه که من قرار است برای گفتن اما این درست است" گفت: Carroll خنده.

فیلم های مختلف شامل حضور در تلویزیون با کندی در طول زندگی حرفه ای اش و همچنین مصاحبه با تعدادی از سرآشپزها از جمله آلیس واترز خوزه آندرس ریک Bayless, Pati Jinich و Gabriela دوربین. این کمتر از یک درس پخت و پز از زیبایی کشیده شده مطالعه شخصیت.

"من فقط احساس واقعا کشیده شده و بسیار راحت با او مانند وجود دارد برخی از نوع ناگفته تفاهم بین ما هنگامی که ما را نگاه در هر یک از دیگر" گفت: کارول. "من فکر می کنم او کسی است که در عمل بسیاری در غریزه و من فکر می کنم که وجود دارد فقط یک غریزه اعتماد بین ما است."

کندی, آشپزی شخصیکه در استعمال کلمات صحیح وارد مکزیک در اواخر دهه 1950 و سفر هزاران مایل در سراسر کشور اغلب به تنهایی به دنبال منطقه ای مواد غذایی است.

او نوشته شده است نه اشپزی صادقانه اذعان کجا و از چه کسی دستور به دست آمد. کندی دریافت کرده است منظور از عقاب آزتک از دولت مکزیک — بالاترین جایزه داده شده به خارجی ها برای خدمت به مکزیک.

"او را دیدم یک نیاز برای ضبط کردن دستور العمل های که به طور بالقوه از دست رفته با صنعتی شدن گفت:" کارول. "هیچ کس ضبط آن دستور العمل در یک روش رسمی. او را دیدم در باز کردن وجود دارد را در یک مسئولیت خواهم که او بدیهی است که زندگی خود را وقف آن است."

زمانی که کندی باعث می شود guacamole او با استفاده از فلفل سرانو ("نگه داشتن دستان خود را هالاپینیو, por favor!," او می گوید: در فیلم). اضافه کردن نمک ریز خرد شده گوجه فرنگی اما هیچ آهک. وجود گشنیز و اگر برخی از مهمانان آن را دوست ندارد و او این مشاوره — "دعوت نمی آنها را."

"او آن را می بیند به عنوان مسئولیت خود را برای به اشتراک گذاشتن و کامل راه اصلی که همه چیز انجام شده است. و اگر می خواهید افراد دیگر به انحراف از که آنها باید بدانند که قوانین برای اولین بار گفت:" کارول.

Jinich میزبان و شرکت تولید کننده PBS' دو بار جیمز ریش برنده جایزه "Pati مکزیکی جدول" گفت: کندی خارجی چشم انداز کمک به او مستند ستون های آشپزی.

"این تصادفی نیست که این زن انگلیسی تا به حال برای آمدن و دیدن و تشخیص و مجذوب با همه چیز که برای ما مکزیکی بود فقط ما مواد غذایی مکزیکی" Jinich گفت. "من احساس می کنم مانند کل کشور مکزیک است که مدیون به دیانا کندی."

کندی و کارول در ملاقات یک نعمت غیر مترقبه راه در سال 2013. این فیلمساز در Austin, تگزاس, و شروع به تحقیقات یک فیلم در مورد چه دستور و سنت ها گذشت. او به زودی متوجه او می خواهم به بحث به کندی.

اما چگونه ؟ کندی زندگی در کوه های غرب مکزیک است. کارول به اطراف نگاه آنلاین برای یک ساعت داد و رفت و به یک کتابفروشی. او کشیده به پارکینگ و نگاه کردن به دیدن خیمه: "امضای کتاب با دیانا کندی فردا."

"آن را گیج کننده و هیجان انگیز و وحشی و ویژه همه در همان زمان گفت:" کارول. "گفتم OK. وجود دارد برخی از الهی بازی اتفاق می افتد در اینجا.'"

این فیلم در زمان بیش از شش سال برای ساخت و آن قطاری از یک زن در مقابله با خود مرگ و مير اما هنوز مصر است که کار خود را ادامه خواهد داد. "چه شما به انجام وقتی که من رفته ؟" او می پرسد در این فیلم است. "چه کسی در حال رفتن به شروع به جیغ؟"

دسته بندی: مواد غذایی و نوشیدنی | سبک زندگی | فیلم/تلویزیون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب