کوهنورد رشته شبانه نجات از Elsay دریاچه در یکشنبه

محتوای مقالهیک کوهنورد مجروح شد و مجبور به صرف شب در Elsay دریاچه قبل از اینکه نجات صبح روز یکشنبه پس از تماس

توسط MASTERNEWSS در 9 تیر 1399

محتوای مقاله

یک کوهنورد مجروح شد و مجبور به صرف شب در Elsay دریاچه قبل از اینکه نجات صبح روز یکشنبه پس از تماس با جست و خدمه است.

در روز شنبه یک کوهنورد مصدوم زانو خود را در حالی که در نزدیکی Elsay دریاچه بود اما قادر به ایجاد راه خود را به دریاچه سرپناه اضطراری همراه با پیاده روی شریک زندگی.

این جفت ارز صرف شب پناه تا زمانی که آنها مواجه می شوند گروه دیگری که تا به حال ماهواره ای دستگاه. گروه فعال دستگاه حدود 6 صبح یکشنبه و قادر به برای کمک تماس بگیرید.

ELSAY LAKE, B.C.: JUNE 28, 2020 – North Shore Rescue were called on Sunday, June 28, 2020 to assist with a hiker who had injured his knee on June 27, 2020 and forced to spend the night sheltering at the Elsay Lake emergency shelter. ORG XMIT: AZP13QtuIjvNXCsnmqAH
North Shore, نجات نامیده می شدند و در روز یکشنبه به کمک یک کوهنورد که مجروح شده بود زانو خود را در روز شنبه و مجبور شد برای گذراندن شب پناه در Elsay دریاچه سرپناه اضطراری. شمال ساحل نجات / جزوه/jpg

North Shore, نجات, همراه با Talon هلیکوپتر قادر به تعیین محل مجروح کوهنورد و کاهش یافته خدمه به ارزیابی کوهنورد آسیب. NSR شد و سپس قادر به بارگذاری او پیاده روی شریک زندگی به هلیکوپتر و جفت شد پرواز از منطقه.

"این جفت تصمیم درست برای فعال کردن دستگاه ماهواره از پناهگاه در مقابل تلاش برای پیاده روی و به طور بالقوه گیر شدن در دنباله" خوانده شده به روز رسانی به اشتراک گذاشته یکشنبه از شمال ساحل نجات.

"NSR می خواهم برای تشکر از همکاران ما در Talon هلیکوپتر برای پاسخ سریع و عالی پرواز."

Elsay دریاچه واقع در کوه سیمور پارک استانی است که قبلا شناخته شده به عنوان رمز و راز دریاچه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن