من کارم را از دست تمیز کردن خانه ها و نمی دانم که در آن من از اینجا بروم

قبل از این بیماری همه گیر, ضربه, زندگی هنوز هم دشوار است. من تا به حال به کار تمام وقت به ملاقات من بدهی و نگه

توسط MASTERNEWSS در 2 خرداد 1399

قبل از این بیماری همه گیر, ضربه, زندگی هنوز هم دشوار است. من تا به حال به کار تمام وقت به ملاقات من بدهی و نگه داشتن در پرداخت برای صفحه اصلی و همه چیز. من انجام تمیز کردن خانه در طول هفته و من به عنوان یک مدیر در یک نجاری شرکت در تعطیلات آخر هفته. من می خواهم به انجام همه نوع از شغل های عجیب و غریب برای تکمیل هر چه من نیاز به پرداخت اجاره.

پسر من فارغ التحصیل بنابراین من نیز تا به حال به مطمئن شوید که من می تواند پرداخت برای کالج خود را بر بالای اجاره و آب و برق و مواد غذایی است. من 40 تا 50 ساعت در هفته است که وابسته به چه شغل من و بر هر کس که به نام هفته. گاهی اوقات من ساخته شده 400 دلار در یک هفته, اما بسیاری از زمان آن کمتر از آن است.

زمانی که این بیماری همه گیر, ضربه, my کارفرمایان پیامک و یا به من بگویید من "نمی آیند در حال حاضر." آنها گفتند که آنها می ترسند که آنها نمی خواهند من به می آیند چرا که از همه چیز که اتفاق می افتد و که آنها را به ماندن در خانه. هیچ کس به من پرداخت می شود برای کسانی که لغو شد.

من از دست همه از کار من است. آن را واقعا استرس زا و دشوار است و در بسیاری از عدم قطعیت. هنوز هم وجود دارد هیچ عفو برای اجاره و یا آب و برق و هیچ شغل در دسترس است. آن را سخت به عنوان یک داخلی کارگر و به عنوان کسی که ندارد اسناد دلیل این که شما هیچ چیز به واقع سقوط. من بسیار کمی اعتبار من تنها کارت اعتباری. من نمی تواند قرض گرفتن از دوستان من است و هیچ کس وجود دارد که می تواند به شما پول وام. وجود دارد فقط بدون مراجعه کنند.

من پرداخت می شود من مه اجاره با کارت اعتباری خود را. که دلیل آن را بسیار نایاب شده است. من نمی پرداخت آوریل یا مه من در تلاش برای کار کردن چیزی با من صاحبخانه به او بپرسید لطفا صبر کنید چون واقعا سخت است در حال حاضر. او با من تماس تمام وقت برای دیدن اگر من در نهایت بدست یک کار اگر من می تواند یک پیش است. من پول بسیار کمی است و من نمی خواهم به صرف آن در که اما او با من تماس مداوم.

هر کس به شما می گوید "اوه, درخواست برای کمک از دولت" اما هنگامی که شما استفاده از آن می گوید تنها ساکنان و که من یک شهروند. و حقیقت این است که آن لطمه می زند قلب من همواره چون من و کار من کمک می کند. من پرداخت مالیات من کمک کند در جامعه من یک فعال و مطالعه من—و وجود میلیون ها و میلیون ها نفر از دیگر کارگران خانگی درست مثل من که اجازه پایین توسط سیستم. نمی شود حتی متوجه شده و نه به عنوان بخشی از این گروه از کارگران ضروری به نظر من که وحشتناک تبعیض است. داخلی کارگران در همان سطح به عنوان بسیاری از مردم که در حال کمک در شرایط استفاده از پزشکان و پرستاران از آنجا که ما نیز در خط مقدم نگه داشتن خانواده سالم. این واقعا یک تبعیض است که ما در نظر گرفته شده برای این کمک. ما باید ارزش و به رسمیت شناخته شده به عنوان کارگران در جامعه است.

من همچنین می خواهم بگویم که به عنوان یک خشونت خانگی و خشونت جنسی بازمانده و قربانی دستمزد سرقت بسیاری از ما مثل من هستند و رنج می برند. این درد ما را بشنود همه تکرار که این ویروس است که تأثیر همه. اما این تأثیر بسیاری از ما در خط مقدم در راه های مختلف. وجود یک جمعیت از کارگران خانگی که قابل مشاهده نیست که در این فرایند شامل کسانی هستند که کمترین میزان در قطب توتم به عنوان کارگران پس از ملاحظات وجود ندارد.

راستش من نمی دانم که در آن من از اینجا بروم. وجود دارد مقدار زیادی از عدم قطعیت است. من احساس می کنم در حال سقوط به داخل یک چاه عمیق. در سال 2008 که رکود من احساس فشار, اما من هنوز هم قادر به کار است. در حال حاضر آن را احساس می کند متفاوت است. این احساس وجود دارد خروج به خصوص برای ثبت نشده کارگران خانگی از آنجا که ما هیچ فایده ای ندارد. ما هیچ مقاله هیچ کار و هیچ جایی برای رفتن برای دریافت کمک از آنجا که ما در حال حذف شدند.

این مصاحبه انجام شد از طریق یک مترجم.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن