در داخل این مبارزه به شکل بایدن آب و هوا سیاست

"تعداد بسیار کمی از شاخه های اجرایی قرار ملاقات های نامربوط به سبز در دستور کار است."ترقی خواهان نیز در مورد ن

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

ترقی خواهان نیز در مورد نگه داشتن کسانی که به احتمال زیاد برای جلوگیری از آب و هوا پیشرفت از بایدن را "آشپزخانه" و رسمی کابینت. برای مثال طلوع آفتاب حرکت و عدالت دموکرات نامیده اند بایدن به رها لری سامرز به عنوان مشاور. به عنوان ورودی و سپس اقدام به سر باراک اوباما اقتصاد ملی شورای تابستان ساخته شده و تصمیمات کلیدی برای کوچک کردن اندازه برنامه ریزی شده بسته محرک اقتصادی و از بین بردن سبزتر و بلند پروازانه تر طرح. میشل چن تا از دوستان از زمین اقدام است که ایجاد لیست خود را از بالقوه کاخ سفید کارکنان در سراسر سازمان همچنین به طور خاص بلکراک مدیر عامل لری فینک—که بایدن اهدا کنندگان باید شناور به عنوان یک پتانسیل وزیر خزانه داری انتخاب کنید—به عنوان کسی که نامش باید در نظر گرفته شود هر کوتاه. پایین تر از سطح مقامات سزاوار موشکافی بیش از حد در اولیه آب و هوا, گروه انتقاد بایدن انتخاباتی برای آوردن در هدر Zichal به عنوان یک مشاور در آب و هوا و مسائل مربوط به انرژی. Zichal هنگامی که در سیاست داخلی شورا در دولت اوباما خدمت در هیئت های طبیعی-شرکت گاز Cheniere انرژی از سال 2014 تا 2018. تماس با برخی از انتصاب' و مشاوران' سوخت های فسیلی روابط فعالان استدلال می کنند می تواند تاثیر دامنه وسیع تری می شود که مشاغل ارائه شده در حال حرکت رو به جلو است.

در حالی که مسائل مربوط به آب و هوا به طور سنتی شده است محدود به سازمان های مانند سازمان حفاظت محیط زیست و یا ادارات انرژی و داخل مقدار زیادی از پست های دیگر نگه دارید قدرت بر کاهش یا سوخت تولید گازهای گلخانه ای. در یک نظام اقتصادی مبتنی بر سوخت های فسیلی, چند سیاست زمینه نمی خواهد درگیر در برخی از سطح در decarbonization. بخش کشاورزی نیاز به برنامه ریزی چگونه به حفظ تولید مواد غذایی از طریق خشکسالی و دماهای بالاتر و همچنین مقابله با تولید متان و پاتوژن-کشورهای در حال توسعه صنعتی تولید گوشت. در سطح میانی وزارت خزانه داری منصوب برقراری ارتباط با وزارت امور خارجه در تهیه تجارت سیاست های حاکم بر ایالات متحده (دیدبان آمریکا-واردات و صادرات تولید گازهای گلخانه ای و تعیین دستور کار برای نهادهای بین المللی مانند بانک جهانی و صندوق بین المللی پول. خدمات عمومی دولت است که وظیفه دولت تامین—می توانید تصمیم بگیرید که آیا ایالات متحده عظیم فدرال ناوگان خودرو و ساختمان اجرا بر روی انرژی پاک. در برخی موارد بدن که به نظر می رسد بیشتر بی ربط به آب و هوا می تواند ورزش تصمیم گیری رای بیش از تصمیمات اتخاذ شده در دیگران است. رئیس اداره اتحادیه های اعتباری ملی, به عنوان مثال, یک صدا در ثبات مالی و نظارت کمیته که می تواند نقش اساسی در ارزیابی خطرات ناشی از سوخت های فسیلی, شرکت ها و نحوه رسیدگی به زغال سنگ خود را به زغال سنگ نفت و گاز به دارایی های این شرکت ها رها به عنوان تبدیل شدن آنها بیش از حد پرهزینه و یا مخاطره آمیز به حفاری تا از زمین خارج شد. "اساسا کل قوه مجریه می گذرد به موضوع آب و هوا کار می کنند به خصوص اگر شما در یک وضعیت که در آن مجلس سنا است یا اکثریت-کنترل توسط میچ مک کانل یا لولا در نوسان رای از Joe Manchin. در واقع زبان شما در حال رفتن به نیاز به انرژی بالا مجریه گفت:" هاوزر. "یک کل از رویکرد دولت در حال رفتن به واقعا مهم است و تعداد بسیار کمی مجریه قرار ملاقات های نامربوط به سبز در دستور کار است."

همیشه سبز اقدام به تشکیل از واشنگتن فرماندار جی Inslee آب و هوا-تمرکز اولیه اجرا شده است در گفتگو با بایدن مبارزات انتخاباتی بر سیاست. "آنچه ما واقعا نیاز به یک بسیج کامل از دولت فدرال گفت:" مگی توماس, همیشه سبز سیاسی مدیر. هر گسترده طرح است که شامل دو مرحله مهم: هر آژانس فدرال حسابداری برای نقش خود را در بحران آب و هوا و بزرگتر تجدید ساختار دولت فدرال را که در. این گروه می داند که نیاز بسیاری از مردم است. "ما مایل وجود دارد ZipRecruiter به طور کامل کارکنان دولت است که می تواند در تغییر آب و هوا" توماس شوخی. همیشه سبز کارکنان و وابستگان سام Ricketts, سرخس Henricks و Rhiana Gunn-رایت به تازگی مشخص شده طرح خود را برای کاخ سفید از آب و هوا بسیج, مدل سازی بر روی صلیب-آژانس بدن است که منجر به تحول در اقتصاد داخلی در طول جنگ جهانی دوم است.

انتقادی خاص سازمان—دفتر مدیریت و بودجه (OMB) و شورای اقتصاد ملی (NEC) در خاص—ورزش عملا وتو در بین فرآیندهای. "شما می توانید بهترین سازمان حفاظت محیط زیست [آژانس حفاظت از محیط زیست] مدیر سایت در جهان می گوید:" هاوزر. "اگر آنها دریافت خواهد OMB یا NEC این نوع بی ربط چقدر خوب هستند و یا چگونه سخت آنها مبارزه کنند." آنها باید نه تنها راحت با این ایده از decarbonization اما فعالانه متعهد به ساخت آن اتفاق می افتد. Flipside از این سازمان' outsized قدرت هاوزر اضافه شده است که یک NEC سر که مشتاق در مورد سبز در دستور کار می تواند به اجرای آن در سراسر کابینه پست. که NEC به طور کلی کارکنان توسط اقتصاددانان می تواند یک مشکل با توجه به نظم و انضباط را در طول تاریخ محدود به تفکر در آب و هوا. "یکی از بالاترین مناطق از اهمیت به دریافت اقدام آب و هوا پخته شده را به یک دولت است که مطمئن شوید که به عنوان بسیاری از سیاست های اقتصادی موقعیت که ممکن است کارکنان توسط اقتصاددانان که درک آب و هوا و به آن" شجاع Noisecat به من گفت. "و من فکر می کنم که رفتن به واقعا سخت است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن