اجازه جفری اپستین بگیرید و یاد دهید قلاب

این که ما می دانیم: در اوت 10, 2019, جفری اپستین یک پرکار پدوفیلیا و بسیاری از مشخصات بالا زندانی در امریکا در

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

این که ما می دانیم: در اوت 10, 2019, جفری اپستین یک پرکار پدوفیلیا و بسیاری از مشخصات بالا زندانی در امریکا درگذشت در اوایل صبح در سلول زندان خود را در شهری در مرکز تادیبی در مرکز شهر منهتن. مرگ خود را شرح داده شد در گزارش های رسمی به عنوان یک خودکشی برای اولین بار رخ می دهد در دهه گذشته در MCC که در آن شرایط می تواند بهترین توصیف به عنوان کثیف.

عملا بقیه اپستاین داستان همچنان در اختلاف هر چند قابل توجه برخی گزارش های تحقیقی و شجاع قربانی شهادت آورده اند بسیار مورد نیاز وضوح. با ظاهر بی پایان نقد و اتصالات اپستاین در حال صرف چند دهه سوء استفاده از دختران جوان با مصونیت از مجازات نجات برای یک یار تقاضای معامله وکلای او مخفیانه مذاکره با دولت فدرال در سال 2007. بدون جولی K. Brown به گزارش میامی هرالدمنتشر شده در سال 2018 به عنوان یک مجموعه ای به نام "انحراف از عدالت" اپستاین ممکن است هرگز دستگیر شده اند برای زمان نهایی در Teterboro فرودگاه در نیوجرسی در جولای 6, 2019.

سال پس از اپستاین بازداشت باعث قایق از گزارش پادکست ها تب ق موضوعات کتاب ها و فیلم های مستند. آخرین مطالب شامل Netflix بکشد جفری اپستاین: گه غنی تولید شده توسط جیمز پترسون که قبلا نوشت: کتاب در مورد اپستاین و راحت مرگ: مرگ مرموز از جفری اپستین یک تحقیق کتاب توسط روزنامه نگاران Alana گودمن و دانیل Halper.

راحت مرگ: مرگ مرموز از جفری اپستین

Alana گودمن و دانیل Halper

خرید در کتابفروشی

نگهبان, 256,,, صفحات, $27.00

Netflix بکشد ویژه گسترش بیش از چهار قسمت شامل دردناکی آشکار مصاحبه با برخی از اپستین بسیاری از قربانیان. اما واضح است تضاد منافع در قلب پروژه: پترسون است که در یک خانه بسیار ثروتمند در شهر پالم بیچ فلوریدا, آیا به عنوان اپستاین یک دوست و ادبی همکار بیل کلینتون که برای یک زمان بود و در سفر همراه اپستاین. در یک دوره دو ساله کلینتون پرواز در اپستین جت با نام مستعار لولیتا اکسپرس 26 بار. اتصال پرسش که آیا Netflix, مستند, در حالی که ارزش آن محور از قربانی شهادت یک عیب پوشی از بالای پوسته محیط اجتماعی است که محافظت میلیونر پدوفیلیا و گفته اونها در انسان-قاچاق حلقه که مبله صدها و یا حتی هزاران نفر از دختران نوجوان برای لذت بردن از اپستین و همکاران خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن