مرد گمشده پس از تلاش برای نجات سگ خود را از Kootenay رودخانه

محتوای مقالهیک مرد است که هنوز هم گم شده در نزدیکی کانال آپارتمان او پس از تلاش برای نجات سگ خود را که جاروب د

توسط MASTERNEWSS در 11 مرداد 1399

محتوای مقاله

یک مرد است که هنوز هم گم شده در نزدیکی کانال آپارتمان او پس از تلاش برای نجات سگ خود را که جاروب دور در Kootenay رودخانه.

کلمبیا دره RCMP می گویند یک مرد 43 ساله ادمونتون مرد در تلاش برای بازیابی سگ خود را در روز پنج شنبه بعد از ظهر.

قربانی شد بنا به گزارش راه رفتن در اطراف شن و ماسه نوار در رودخانه هنگامی که سگ شد, گرفتار در رودخانه در حال حاضر زمانی که آن را تلاش برای شنا کردن به او گفت:" RCMP سرجوخه اد گالو)جسی O'Donaghey در آزادی.

قربانی تلاش برای رسیدن به سگ خود را هنگامی که او به طور ناگهانی خود را از دست داده پا به آب افتاد و شکست خورده به اندکی. خانواده سگ جان سالم به در برده و موفق به شنا به ساحل.

همراه با جستجو و نجات خدمه هوایی جستجو انجام شد.

"جستجوی ما تا به امروز درگیر 20 swift-آب SAR تکنسین های سه جت و قایق یک سگ پلیس تیم SAR سگ, تیم, یک وسیله نقلیه هوایی بدون سرنشین زیر آب rovers و دوربینهای هلیکوپتر و RCMP فرو رفتن تیم" O'Donaghey گفت.

RCMP غواصان با کوسه بازیابی تیم (آرت) و جستجو و نجات پرسنل تا به حال بازگشت به صحنه صبح جمعه برای از سرگیری جستجوی خود را که ثابت چالش با توجه به شرایط رودخانه.

RCMP گفت: جمعه شب که جستجو متوقف شد اما مقامات ادامه خواهد داد برای نظارت بر سطح رودخانه و انجام دوره ای خط ساحلی جستجوها و هوایی جستجوها به عنوان شرایط مجوز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن