شهرداری های غیر سود از دست دادن B. C. کازینو درآمد با توجه به COVID-19 تعطیلی

محتوای مقالهطولانی بسته شدن B. C. s قمار و بازی های مراکز محروم دولت های محلی و گروه های اجتماعی از میلیونها د

توسط MASTERNEWSS در 13 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

طولانی بسته شدن B. C. s قمار و بازی های مراکز محروم دولت های محلی و گروه های اجتماعی از میلیونها دلار درآمد بازی و کمک های مالی.

اما با وجود این جامعه تکیه بر قمار درآمد سلامت استان افسر دکتر بانی هنری است گفت: قمار هستند تاریخ و زمان آخرین در لیست خود را وقتی که می آید به بازگشایی اقتصاد است.

"من متقاعد شده ام که وجود دارد را یک دلیل معتبر و یک راه امن به آن را انجام دهد و من فکر می کنم این چیزی است که برای بیشتر پایین خط" هنری گفت. "این قطعا در مرحله اول از آنچه من با توجه به و یا آنچه که ما با توجه به در نظر ما چگونه می توانیم به چیزهایی که در حال حرکت دوباره در اقتصاد ما و در ما ساختارهای اجتماعی."

قمار جامعه gaming مراکز و سالن یکنوع بازی شبیه لوتو بسته در سراسر استان در مارس 16, پس از یک بخشنامه از دولت استانی. بیشتر از این صنعت 10,000 کارگران گذاشته است.

در 2018-19 سال مالی B. C. قرعه کشی شرکت تحویل داده و معادل 1.4 میلیارد دلار برای این استان $982 میلیون که آمد از قمار و جامعه gaming مراکز. هر سال حدود 249 میلیون دلار درآمد بازی توزیع شده است به سازمان های خیریه و دولت های محلی. آمار و ارقام برای این سال مالی هنوز در دسترس نیست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن