هیچ شعار امن است از سیاستمداران

لحظه ای ما تمام شده است در انتظار فرا رسیده است: Willard Mitt Romney, مردی که ادعا می کند مورد علاقه خود گوشت

توسط MASTERNEWSS در 19 خرداد 1399

لحظه ای ما تمام شده است در انتظار فرا رسیده است: Willard Mitt Romney, مردی که ادعا می کند مورد علاقه خود گوشت است "هات داگ" نشان داد تا در این آخر هفته تظاهرات در واشنگتن آن را آسان به مسخره رامنی به عنوان من فقط انجام می شود اما باید آن را نشانه ای از چیزی اتفاق می افتد زمانی که یک سیاستمدار جمهوری خواه راهپیمایی در خیابان ها در برابر نژادپرستانه پلیس.

در نظر مشترک شک و تردید در مورد این عبارت فقط چند سال پیش پس از فرگوسن و بالتیمور تظاهرات. حزب جمهوری خواه و سناتور رند پل گفت: در سال 2015 که جنبش باید تغییر نام آن به تمام زندگی مهم نیست; حتی دموکرات مارتین اومالی پس اندرز معترضان با همین نقطه است. دیگران بود و پس از آن -- نیوجرسی فرماندار کریس کریستی و سناتور تد کروز استدلال کرد که پل حرکت هل دادن برای قتل افسران پلیس. آن را سفید کلاسیک شکایت سیاست است. بنابراین چیزی که باید تغییر حداقل کمی برای سیاستمداران مانند رامنی به استفاده از عبارت, و دموکرات ها را در آغوش آن را تا به طور کامل.

سوال این است که آیا این یک چیز خوب است. ما ممکن است وارد فاز جدیدی از این اعتراضات—که در آن رئیس خطر است که آنها را به طرز وحشیانه ای سرکوب می کنند اما کسانی که در قدرت را خنثی و آنها را با دقت co-optation با شیرین اما سمی تشویق.

ممکن است هیچ بیانی بهتر از این پویا از سی شهردار موریل Bowser خود را حرکت هفته گذشته به وضوح طراحی شده به خشم دراندازد جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به منظور کارگران شهرستان به رنگ "سیاه و سفید زندگی می کند ماده" در enormous زرد همه کلاه در سراسر دو بلوک در نزدیکی کاخ سفید. آن را هوشمندانه سیاسی شگرد. اولیه او صدای جیر جیر از آن رفت و ویروسی garnering مطبوعات جهان بیش از. واشنگتن پست مقاله نویس Petula Dvorak ستایش از آن به عنوان "یک clapback چندان توانا می توان آن را توسط ماهواره ها." این حرکت که Bowser خود در حال حاضر توییتی در مورد بیش از ده بار به بالا مشخصات خود را به طوری که او حتی در ذکر دموکراتیک veepstakes.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن