مقدماتی تبدیل شدن به اجرای آزمون برای مبارزه در طول coronavirus

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 12 خرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

HARRISBURG — سه شنبه مقدماتی در هشت متحده بزرگترین آزمون تاریخ مبارزه در طول coronavirus دوران راه را برای احزاب به تست درایو جدید راه های گرفتن رای گیری در طول زمان هنگامی که آن را می تواند خطرناک به ترک خانه خود را.

رای دهندگان از پنسیلوانیا به ایالت آیوا به مکزیک جدید بازیگران آراء در هر دو حزب دموکرات ریاست جمهوری مسابقه که در آن معاون رئیس جمهور جو بایدن است مدعی تنها با یک فعال کمپین و یک میزبان از پایین-رای گیری مقدماتی برای همه چیز از فرمانداران به نمایندگان وزارت امور خارجه. بسیاری از ایالت ها به تعویق افتاد انتخابات برنامه ریزی شده بین اواسط ماه مارس و آوریل به تاریخ به دلیل شیوع کروناویروس.

قادر به ارسال نامزدها به barnstorm ایالات متحده و یا داوطلبان به دست کشیدن بر روی رای دهندگان درب مبارزات مجبور به بداهه نوازی. یکی پنسیلوانیا جمهوری خواه کنگره کمپین استخدام 100 نفر از جمله نامزد خود را بزرگ خانواده گسترده به دست نوشتن هزاران نامه به رای دهندگان خواستار پشتیبانی می کند. یکی دیگر از سازمان "pop-up بانک غذا" برای نیازمندان است. دیگران نقل مکان کرد تا تبلیغات تلویزیونی به سرمایه گذاری بر روی مخاطبان اسیر قفل کردن در خانه. دموکرات ها ایجاد کرده اند که تلفن های بانکی مدل تقریبا در امتداد خطوط از یک تکنولوژی پشتیبانی توپی که در آن آگاه داوطلبان و کارکنان می تواند راهنمای اشتباه رای دهندگان به صورت گام به گام از طریق فرایند رای گیری از طریق پست.

"هر گونه طرح شما تا به حال سه ماه پیش است از پنجره به بیرون" گفت: براک Lowrance یک استراتژیست جمهوری خواه کار بر روی دو مونتانا نژاد — بهداشت ، استیو Daines' انتخاب مجدد پیشنهاد و تشکر. گرگ Gianforte پیشنهاد برای GOP فرمانداری نامزدی. "کمپین نیاز به انطباق در راه آنها در حال صحبت کردن به رای دهندگان بلکه در راه رای دهندگان در حال رفتن برای رای دادن."

برخی از رای گیری کارشناسان پیش بینی نصف و یا بیشتر از تمام برگه های رای در انتخابات ماه نوامبر خواهد بود ارسال از طریق پست الکترونیکی به عنوان مراکز کنترل بیماری ها توصیه می کند به عنوان یک راه برای کاهش خطر قرار گرفتن در معرض این ویروس در مراکز رای دهی. متحده را درهم برای تنظیم به واقعیت جدید با برخی از ارسال هر رای دهنده یک absentee ballot درخواست.

در آیووا سنتی دیوانگی پیش دبستانی کباب و تظاهرات منتقل شده به دو بار در هفته زوم آموزش داوطلبان برای دموکرات سنا نامزد ترزا سبز که پس از آن شروع به شماره گیری رای دهندگان برای اطمینان از آنها خواسته ام و خود بازگشت ایمیل های رای.

"فقط به خاطر اینکه ما را به ماندن در منزل معنا نیست که ما ایستاده گفت:" سام نیوتن, ارتباطات, مدیر سبز.

در مونتانا که در آن مردم بیشتر عادت کرده اند به رای گیری از طریق پست شیوع هنوز تغییر ریتم فصل سیاسی. Lowrance می گوید او را متوجه به مراتب پایین تر-رای گیری مسابقه تبلیغات در تلویزیون بازتابی از چگونگی مبارزات کمتر راه برای رسیدن به رای دهندگان و بیشتر چشم چسب به صفحه نمایش در طول قرنطینه.

Lowrance گفت: مبارزات از جمله خود را مجبور به تماشای بودجه خود را به عنوان همه گیر و سقوط اقتصادی باید ديگر جذب سرمایه و خودداری از استخدام لژیون درب-سینه که معمولا ضربه خیابان ها قبل از انتخابات. و در حال حاضر آنها نیاز به برنامه ریزی برای دو امکان — که در ماه نوامبر را شبیه شدید مستندات از گذشته دو ماه یا بیشتر به واقعیت ترکیبی از بازگشایی متحده است.

"این واقعا در تلاش برای ساخت دو طرح های مختلف و اجرای آنها" Lowrance گفت.

بیشترین توجه این است که در پنسیلوانیا ، آن را به طور همزمان بزرگترین دولت رای گیری در روز سه شنبه تنها کسی است که به احتمال زیاد به ریاست جمهوری میدان نبرد در ماه نوامبر و دولت است که دیده می شود این بزرگترین تغییر در رای گیری در covid-19 عصر.

چرا که این اولین بار است که انتخابات ایالت تحت, جدید, مجاز, پست الکترونیکی, رای گیری, قانون تصویب شده در سال گذشته است. در سال 2016 تنها 4.6 درصد از این دولت رای دهندگان بازیگران در یک رای گیری از طریق پست. در حال حاضر 21 درصد از تمام دولت 8.5 میلیون رای دهندگان در حال حاضر درخواست غیابی.

دموکرات ها اکثریت آنهایی که درخواست برای رای دادن از طریق پست — 1.3 میلیون باید ثبت درخواست در مقایسه با 525,000 جمهوری خواهان دولت سوابق نشان می دهد. که تا حدودی بازتابی از ایران بی اعتمادی را از پست الکترونیکی رای گیری که دامن زده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که ادعا بدون شواهد آن منجر به گسترده تقلب. حتی تهمت کمپین شناخت که هواداران به پست الکترونیکی رای گیری در این است که کلید به برنده انتخابات شده است فشار جمهوری خواهان برای استفاده از این روش.

برخی از پنسیلوانیا جمهوریخواه نگران مغلوب ساختن پیشی جستن است hobbling حزب با ساخت آن رای دهندگان بی اعتمادی ساده ترین روش رای گیری در طول بیماری همه گیر. دیگران استدلال می کنند این شکاف را در پاییز زمانی که دموکرات ها تنها کسانی نیستند که به یک نامزد ریاست جمهوری در انتخابات.

"آنها که برنی و بایدن چیزی رفتن و آن سوار برخی از شور و شوق آن را به عنوان به طور طبیعی خواهد گفت:" دیو Feidt حزب رئیس در Dauphin County, صفحه اصلی به دولت سرمایه هریسبورگ. "اما به دایره کامل شما بسیار متفاوت و پویا در پاییز هنگامی که چیزهایی که R برابر D."

دموکرات ها در حال وجد آمدیم با پست الکترونیکی رای گیری منجر شود گفت: این نشان دهنده رای دهندگان خود را' هیجان. "آنها در حال حاضر به خزیدن را از طریق شیشه های شکسته به مطمئن شوید که آنها شرکت گفت:" کمیته ملی حزب دموکرات سخنگوی دیوید rock health.

این حزب نیز منتقل مبارزات خود تاکتیک ساختمان بر موفقیت آن در ویسکانسین که در آن دولت تحت فشار قرار دادند پست الکترونیکی رای گیری به شدت و دموکرات ها برنده رقابت دادگاه عالی ایالت انتخابات در ماه آوریل است. حزب اتحاد توزیع جدید تماس اسکریپت برای داوطلبان با دستورالعمل های دقیق در پست الکترونیکی رای گیری و تضمین وجود دارد کارشناسان که می تواند راه رفتن اشتباه رای دهندگان از طریق درخواست برگه های رای. مردم marooned در خانه در حال پاسخ دادن به تلفن و متون در مهمترین آنها نرخ بالاتر rock health گفت.

پنسیلوانیا نشان داده است یکی از پتانسیل نقطه ضعف برای دموکرات ها در پست الکترونیکی رای گیری عصر — آمریکایی های آفریقایی تبار رای دهندگان که فعالان می گویند درخواست شده است رای گیری در نرخ پایین تر است. Claudette ویلیامز, سیاه دموکرات در حال اجرا برای یک دولت قانونی صندلی در شرق پنسیلوانیا تا به حال به جای او به طور منظم مدار از کلیساها به طور منظم با زوم تماس با وزرا و خود را به محله های کشیش نشین. مبارزات انتخاباتی خود را نیز سازماندهی "pop-up بانک غذا" برای توزیع مواد غذایی به نیازمندان در فاصله طول شیوع.

به طور معمول ویلیامز خواهد بود دیوانه وار جلسه رای دهندگان در روز قبل از اولیه. "امروز من به انتخاب کنید تا 60 پوند گوشت را به صورت یک پاپ آپ شربت خانه," او گفت:.

جمهوری خواهان نیز آزمایش راه های جدید برای رسیدن به رای دهندگان. هنگامی که مستندات شروع آن روشن خود را مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی سازماندهی فشار به جلسات آنلاین می گوید: این استخدام 300,000 اعضای جدید ساخته اند که میلیون ها نفر از تماس اغلب با کمک این کمپین برنامه کمک می کند که هدف رای دهندگان در ایالت های مهم.

"در عرض فقط 24 ساعت ما تیم انتقال به یک کامپیوتر مجازی کمپین گفت:" جمهوری خواه کمیته ملی سخنگوی مندی مریت.

همچنین انجام مقدماتی پنج شنبه در حال, ایندیانا, مریلند, رود آیلند و داکوتای جنوبی.

دسته بندی: اخبار | سیاست, انتخابات



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن