حساب با ضد سیاهی در هند کشور

این Indianz.com قطعه کمتر از یک روزنامه نگاری تلاش از یک شمع است. Agoyo مصاحبه النا اورتیز یک Ohkay Owingeh شه

توسط MASTERNEWSS در 13 تیر 1399

این Indianz.com قطعه کمتر از یک روزنامه نگاری تلاش از یک شمع است. Agoyo مصاحبه النا اورتیز یک Ohkay Owingeh شهروند که ارائه لزوما زرق و برق دار نقل قول برای تیتر تماس Roanhorse "الیزابت وارن از sci-fi تنظیم شده است." Agoyo همچنین صحبت با دکتر جنیفر Denetdale یک دینه شهروند که دارای موقعیت از استاد مطالعات آمریکا در دانشگاه New Mexico. Denetdale گفت: Indianz.com که او احساس Roanhorse استفاده از دینه داستان و فرهنگ در او محبوب 2018 رمان دنباله از رعد و برق و ملخ آن عاقبت "را عوض آنها را با خشونت." او اضافه کرد که "در قانون نگه می دارد خود را جای" دیگری گرفته شده در این واقعیت است که Roanhorse نیست tribally ثبت نام شهروند.

Agoyo تنها با صحبت دانشگاهیان و مقامات دولتی که denigrated Roanhorse اصالت با این ادعا که او نه حفظ ارتباط مستمر با Ohkay Owingeh جامعه—یک استنتاج است که Roanhorse هر دو از نظر قانونی و اجتماعی است که دور از فرهنگ است. چه قطعه ای نتواند با دست و پنجه نرم است Roanhorse خلاق و مهارت-محور لنز. آن را به جای محدودیت خواننده درک درستی از این کار صرفا سیاسی عینک. این به تنهایی مشکل است چرا که به عنوان Adrian Jawort نوشت: در این نافذ قطعه در لس آنجلس نقد و بررسی کتاب "چه می کند یا نمی کند تعداد به عنوان هنر بومی است که گاهی اوقات تعریف شده توسط باریک انسان شناسی و لنز فشار برای تولید چیزی معتبر است.'"

این Indianz.com مقاله نیز هرگز پس از اشاره به این واقعیت است که Roanhorse سیاه است—حذف است که تلاش برای گریز سوال از ضد سیاهی و دیگر انواع تبعیض در جوامع قبیله ای. (مقاله "عملا خود را تبدیل به یک شور در تلاش برای توجه داشته باشید این" استرلینگ HolyWhiteMountain یک Blackfeet نویسنده که در یک موضوع بر روی قطعه.) صحبت کردن به این موضوع Kayla کرک شده, یک, گی, Dine نویسنده ای که در پاسخ به پذیرش Roanhorse کار نوشت:

ضد سیاهی چیزی است که مانع Roanhorse واقعا از اتصال با بومی ریشه خانواده و فرهنگ است. ضد سیاهی است که چه انگیزه او شدیدترین منتقدان به کوبیدن شدید به نام "حفاظت از فرهنگ" در برابر او. ضد سیاهی چیزی است که تنفس و تأثیرات بومی محافل مختلف حوزه: آیا آن ادبیات و هنر و تاریخ و غیره. ضد سیاهی زنده است و در درون فرهنگ بومی مانند هیولا از پنهان کردن عمیق در درون اعضای جامعه بومی و تداوم آنها را با بهانه "حفظ و حفظ سنت است."

وجود دارد مقدار زیادی از پر سابقه پخته به موارد فوق. یکی می تواند از طریق Lumbee سابقه علیه تبعیض و تفکیک های شمال کارولینای دولت چگونه است که خود ایجاد کرده است و دشوار و در جریان سفر به فدرال به رسمیت شناختن و به همین دلیل قبیله ای مانند سازمان ملل شرقی گروه از سرخپوستان چروکی که در مخالفت با Lumbee به رسمیت شناختن چنین جرم جدی به دیگران ادعا میراث خود را. آن را نیز به دنبال ارزش بیش از racialization از مردم بومی در جنوب شکل اطراف سازه نژادپرستی از پلیس به مسکن به سیاست های زیست محیطی.

عطف به Roanhorse یکی می تواند همچنین به عنوان نویسنده Terese Mailhout بود که جوامع بومی مانند همه جوامع در حال "گسترده و متلاشی" و به اشتراک نمی یونیفرم ایدئولوژی اعتقادات و یا قوانین مربوط به چه کسی است و واقعا بومی است. هنگامی که شما یک بومی نویسنده Lipan آپاچی نویسنده Darcie کمی دوره گرد اشاره کرد این هفته "وجود خواهد داشت افرادی که نگاه شما در کفر و تقاضا فرصتی برای تشریح قلب شما, شخصی ترین جنبه های زندگی خود و تاریخ است. آنها می خواهند درخت خانواده خود را."

وجود دارد دلایل خوبی که چرا کسانی که hecklers در پمبرک احساس بسیار راحت و به همین دلیل بسیاری از متخصصان بومی احساس راحت گفتن Roanhorse آنچه در او است و آنچه در او نیست. این زاج که Roanhorse و پمبرک معترضان مواجه شده است نه به صورت تصادفی و یا منحصر به فرد و یا جداگانه; بلکه آن را نتیجه دهه ها و قرن ها از سیاست های استعمار بودن درونی توسط کشور هند دولت ها و جوامع است.

در یک سیستم سطح متحمل شده اند از هر دو خود حفظ و حرص و طمع برخی از بومیان سازمان ملل در ابتدا تقلید خود را سفید همتایان اروپایی با اتخاذ شیوه های مانند برده داری خون کوانتومی پلیس و تبعیض نژادی—همه با ابراز علاقه برای تضمین این که مردم سیاه و سفید باقی مانده در حاشیه جامعه خود را بیش از حد. یک تعداد انگشت شماری از کشورها حتی رفت و با تمام روش بازیگر و به دنبال آن تفسیر خود را از آمریکا حکومت با سال های طولانی و مداوم—حقوقی جنگ در برابر اعطای کامل حقوق شهروندی به قبیله ای از اعضای شناخته شده به عنوان Freedmen. این است که هدف نهایی از چهار قرن طولانی جذب شگرد. از آن آسان است به نقطه در مدارس شبانه روزی شهری و جابجایی برنامه ها و نگرانی دولت آمریکا برای حمله به فرهنگ بومی; آن است که به مراتب سخت تر و عاقلانه تر به اذعان چگونه ما اجازه ما حاکم بدن به آرامی به شکل نژادپرستانه ظالم ما به اشتراک گذاشتن با اعضای جامعه.

وقتی که من را یک گام به عقب و نگاه در پمبرک و Roanhorse موارد من دیدن مجزا دو نمونه از چگونه ضد سیاه نژادپرستی با این نسخهها کار در جوامع بومی. پمبروک آشکار فیزیکی رد از اعضای جامعه مجاز بودن فضا به صدای خود را نیاز دارد. این نسخه از نژادپرستی است آسان تر برای شناسایی زیرا طرفداران آن باید چند نگرانی در مورد نشاندار نژادپرستانه که همچنین باعث می شود این نام تجاری دشوار است برای مبارزه با. (رابسون شهرستان خواهد دوباره یکی از شهرستانهای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شمارش در آمده نوامبر دیدن او به عنوان برنده آن با پنج امتیاز در 2016.)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن