تغذیه نجات آلوده در حالی که شهرستانها مبارزه

تا کنون پس از نجات بحث شروع این بهار آب و هوا فعالان باید نگران بودجه خواهد بود قریب به نفت و دیگر آلاینده غول

توسط MASTERNEWSS در 10 تیر 1399

تا کنون پس از نجات بحث شروع این بهار آب و هوا فعالان باید نگران بودجه خواهد بود قریب به نفت و دیگر آلاینده غول. در حال حاضر به نظر می رسد که ترس بیش از توجیه. در حالی که بهبود اقتصادی پول است که پرداخت از طریق کانال های متعدد از جمله خیابان اصلی برنامه اعطای وام و انواع معافیت های مالیاتی در روز یکشنبه فدرال رزرو منتشر شد فهرستی از اوراق قرضه را خریداری کرده است تا کنون از طریق آن بلکراک-مدیریت بازار ثانویه, شرکت, تسهیلات اعتباری در تلاش خود را برای سرپا نگه داشتن این سرمایه گذاری درجه اوراق قرضه شرکت های بزرگ بازار است.

بانک فدرال آشکار نشان می دهد این نهاد است که ساخت آن را آسان تر برای سوخت های فسیلی شرکت های بزرگ برای رهایی از آن است که برای مبارزه با دولت های ایالتی و محلی برخی از آنها روبرو هستند نرخ بیکاری شمالی از 40 درصد است. به عنوان سوخت های فسیلی, شرکت ها و, آب و برق است که باید بودجه انکار آب و هوا و همچنان آلاینده سیاره نگاه را به خانه میلیاردها مختلف فدرال کمک مالی برخی از 97 درصد از 255 شهرستانها ایالات و استان ها اسمی واجد شرایط برای تامین مالی از بانک فدرال به احتمال زیاد به خارج از آن برنامه های امداد رسانی.

همانطور که از ژوئن 15, ارقام یکشنبه منتشر شد نشان داد که بانک مرکزی ایالات متحده خریداری کرده بود $37 میلیون ارزش انرژی و آب و برق و بدهی های شرکت از جمله میلیون ها نفر هر از اکسون موبیل شورون و انتقال انرژی عامل زیرساخت های انرژی شرکت پشت داکوتای دسترسی به خط لوله. شرکت های انرژی و سرمایه گذار-متعلق به آب و برق را تشکیل می دهند نزدیک به 18 درصد از خرید تا کنون. فدرال ریزرو دیگر به تازگی منتشر شده اطلاعات—اجزای آن شاخص بازار گسترده که نشان می دهد شرکت های بزرگ اوراق قرضه فدرال رزرو در نظر دارد برای خرید و چه در مقیاس ارائه می دهد یک پیش نمایش از آنچه آمده: تسکین بزرگ برای بزرگترین شرکت های خودرو و همچنین به فشار خون و دیگر سوخت های فسیلی منافع از جمله جنوب شرکت هالی برتون و بحث زیرساخت های انرژی شرکت کیندر مورگان و Enbridge.

یکی از شرکت هایی که بدهی فدرال رزرو در حال حاضر خریداری شده Diamondback انرژی شده است دارای یک غیر درجه سرمایه گذاری و یا ناخواسته اوراق قرضه توسط مودی. اما از آنجا که دو نفر دیگر اصلی باند-آژانس های رتبه بندی هر یک از تلقی آن درجه سرمایه گذاری آن را واجد شرایط برای کمک مالی. اگر فدرال رزرو همچنان در این مسیر بر اساس UK-فکر می کنم تانک InfluenceMap است محاسبه می شود که بانک فدرال می تواند زین با 19 میلیارد دلار ارزش در معرض خطر سوخت های فسیلی اوراق قرضه 4 میلیارد دلار است که می تواند سرپا نگه داشتن شرکت های که در غیر این صورت بیرون رفتن از کسب و کار. ممکن است حتی بیشتر از امداد رسانی به این شرکت به زودی. فدرال رزرو اولیه بازار مرکز—که در آن آن را به خرید اوراق قرضه به طور مستقیم از شرکت های, به جای خرید اوراق قرضه شرکت ها در حال حاضر قرار داده و بر روی بازار—آغاز به کار کرد و در روز دوشنبه.

مقابل بانک فدرال سخاوت به بزرگترین آلوده به که مبله توسط خود شهرداری تسهیلات وام (MLF) این خودرو طراحی شده به عنوان یک نتیجه از مراقبت اقدام به توزیع 500 میلیارد دلار ارزش کمک به دولت های محلی و ایالتی رو فوری کمبود بودجه در میان رکود اقتصادی فعلی است. پس از فشار افکار عمومی برای گسترش MLF که در ابتدا می توانست شامل فقط 10 شهرستانها و 15 شهرستان این مرکز در حال حاضر اسمی باز به 83 شهرستانها و 122 شهرستانهای سراسر کشور که با دیدار خود در آستانه جمعیت معیارهای 250000 هزار و 500,000 ساکنان بود. بسیاری از ایالت ها حاوی هیچ واجد شرایط شهرستانها و یا شهرستان در همه. قابل توجه این زمان معیار نیز مانع همه اما یکی از پنج شهرستانها در حال حاضر زین با این کشور بالاترین نرخ بیکاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب