طراحی برند نشان دهید که برند قدرتمندی چیست

طراحی برند: نشان دهید که برند قدرتمندی چیست وظیفه طراحی برند این است که به شخصیت برند بیان قابل مشاهده ای بده

توسط MASTERNEWSS در 26 اردیبهشت 1400

طراحی برند: نشان دهید که برند قدرتمندی چیست

وظیفه طراحی برند این است که به شخصیت برند بیان قابل مشاهده ای بدهد. هدف این است که بصری آنچه برند را مخفف می کند انتقال دهد: هدف ، خدمات ، شایستگی ها ، ارزش ها. یک طراحی موفق تجاری قدرت ایجاد احساس در برند را در نگاه اول دارد: چه کلاسیک باشد چه نوآورانه ، خواه مخفف صنعتگری باشد یا تخصص دیجیتال ، چه پایدار باشد ، چه انحصاری و چه ارزان ، بیش از هر چیز: چه مناسب من باشد به عنوان یک مصرف کننده ، سیستم ارزشی من است و از تصویر شخصی من پشتیبانی می کند. به همین دلیل بسیار مهم است که طراحی برند ارتباطات صحیحی را برای جلوگیری از ناهماهنگی شناختی ایجاد می کند.

 

طراحی برند با توجه به صلاحیت ، نگرش و وعده های مارک ها - داخلی و خارجی - پتانسیلی را برای شناسایی و فرافکنی سطوح ایجاد می کند. این یک مارک تجاری را به طور مشهود و محسوسی از سایر فعالان بازار متمایز می کند. بنابراین ظاهر به طور قابل توجهی بر درک برند از گروه (های) هدف خاص تأثیر می گذارد: مشتریان ، شرکت های شریک ، کارمندان بالقوه. این امر باعث می شود طراحی برند به یک ابزار مهم استراتژیک تبدیل شود که می تواند سهمی در موفقیت یک برند داشته باشد.

 

چه موقع باید از طراحی برند صحبت کرد

عناصر، وظایف و اهداف طراحی برند یا مارک تجاری اساساً مشابه اهداف طراحی شرکت ها است. این در مورد شارژ کردن یک مارک تجاری است با ایجاد شخصیت ، ارزش ها و وعده های تجاری از نظر بصری و عاطفی. شرکت ها را می توان خود مارک در نظر گرفت یا می تواند مارک های مختلفی را در کارنامه خود داشته باشد. به همین دلیل بین طراحی شرکت و طراحی برند تمایز قائل می شوند.

 طراحی برند

طراحی برند باعث می شود مارک ها از لحاظ احساسی در دسترس باشند

ترجمه موفق نمایه نام تجاری به یک طرح تجاری به طبقه بندی نام تجاری در نگاه اول کمک می کند - به عنوان مثال ، لوکس یا قابل دسترسی ، ابتکاری یا محافظه کار ، تحریک کننده یا محرمانه است - باعث می شود نام تجاری تا حد ممکن غیر قابل تردید باشد و آن را متمایز کنید. از مسابقه. بنابراین هنگامی که ما در مورد طراحی برند صحبت می کنیم ، فقط در مورد شکل ظاهری برند صحبت نمی کنیم ، بلکه همچنین در مورد چگونگی تجربه آن ، نحوه کارکرد ، اولین برداشت و احساس آن صحبت می کنیم. برای ما ، هدف از توسعه هر طراحی مارک ، بیدار کردن ارتباطات مناسب با نام تجاری است ، قبل از اینکه حتی کلمه ای در مورد خدمات و محصولات واقعی برند از بین برود.

برای دیدن نمونه های طراحی لوگو رسانه هنر برتر جهت برندینگ اینجا کلیک کنید

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن