COVID-19: 'بیا تو بهتر از این که می گوید B. C. برتر

محتوای مقالهB. C. برتر جان هرگن درخواست اهالی بریتیش کلمبیا برای انجام بهتر زمانی که آن را می آید به اجتماعی ف

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله

B. C. برتر جان هرگن درخواست اهالی بریتیش کلمبیا برای انجام بهتر زمانی که آن را می آید به اجتماعی فاصله به عنوان COVID-19 موارد سنبله در B. C.

هرگن خطاب B. C. جوانان پنجشنبه ابراز سرخوردگی خود را پس از تماشای "بی پروا" رفتار در فیلم از افراد جوان مهمانی در کلونا و درام دایره حزب سوم در ساحل ونکوور.

"بیا تو بهتر از آن است," او گفت: در ویکتوریا در روز پنج شنبه.

"این است راه حق" او اضافه کرد: مردم نباید با هم در گروه های بزرگ با مردم آنها را نمی دانم.

"آیا نمی شود بی پروا چرا که بی توجهی ممکن است تحت تاثیر افراد دیگر است."

هرگن تبریک اهالی بریتیش کلمبیا در همه کار سخت را خم منحنی و باز کردن اقتصاد است اما خاطر نشان کرد که مردم ما هنوز در وسط یک بیماری همه گیر.

در روز چهارشنبه هر دو پارک مدیره و ونکوور پلیس گفت: کمی وجود دارد که می تواند آنها را در مورد دایره درام, حزب سوم, ساحل, هر دو گفت: این کاهش به این استان است.

هرگن گفت: B. C. رویکرد این است که به درخواست تجدید نظر به مردم را به انجام کار درست و هنگامی که آن را می آید به فعالیت آنها ادامه خواهد داد به انجام این کار.

از او پرسید: طبل به طور خاص برای پیدا کردن مکان های دیگر برای جمع آوری خود را برای ابراز خلاقیت موسیقی در گروه های کوچک تر.

"آیا آن را مسئولانه" او گفت:.

"درخواست من از همه شما جوان و قدیمی است به دور ماندن فرم دیگر مردم در حفظ و شستن دست های خود را و اگر شما بیمار هستید در خانه بمانند."

بیشتر به آمده است....



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن