مایکل مدیسون و کریستوفر Briem: شکل دادن به منطقه پیتسبورگ پست-همه گیر

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 25 اردیبهشت 1399

8 دقیقه پیش

مایکل مدیسون یک استاد حقوق در دانشگاه پیتسبورگ که منتشر شده Pittsblog یک سال 2004 تا 2011 وبلاگ در مورد توسعه اقتصادی و پیتسبورگ پست-جراحی تجدید. کریستوفر Briem یک منطقه اقتصاددان با شهری و منطقه ای تجزیه و تحلیل برنامه در دانشگاه پیتسبورگ مرکز اجتماعی و شهری.

تغییر است به دور از های جدید برای جنوب غربی پنسیلوانیا است. در حافظه اخیر منطقه بود مجبور به تحمل وجودی اقتصادی شیفت به عنوان صنایع سنگین این منطقه تا به حال طولانی متکی برای رفاه قرارداد فراتر از به رسمیت شناختن. متمرکز زیان کار شامگاه یک منطقه ای از دست دادن کارگران و خانواده های آنها و خانواده های آینده است که تا به حال یک دور طولانی مدت تاثیر است.

چه چرخش پیتسبورگ مهندسی در سال های اخیر بیشتر شده است در نتیجه کارگران جدید و ساکنان جدید که کشیده شده در اینجا آوردن سرمایه گذاری های جدید اما مهمتر از ایده های جدید است.

پیتسبورگ منطقه را دوباره به صورت عمیق و چالش های آن را به عنوان هدایت یک پست-همه گیر جهانی است. هر چشم انداز مرفه و موفق پیتسبورگ در آینده بستگی به توانایی منطقه به یک محل که در آن هر دو کسب و کار و کارگران می خواهید برای پیدا کردن.

اما هر دو کارگران و شرکت ها به صورت یک طیف گسترده ای از انتخاب به عنوان مناطق رقابت برای سرمایه گذاری های جدید. Prognostication تنها آغاز کرده است برای چگونه رقابت از مناطق تغییر خواهد کرد به عنوان یک نتیجه از بحران کنونی اما پیتسبورگ در نهایت دوباره در مواجهه با یک انتخاب بین با تکیه بر, و تقویت اقتصادی آن میراث و یا پذیرش ریسک می آید که با پیگیری به مراتب عمیق تر تغییر و تحول است.

حرکت های آینده این بدان معناست که سه چیز در شرایط عملی. هیچ آسان و ساده اما قدر از بحران کنونی را توجیه تخیلی re-تفکر و جدید برنامه ریزی چشمگیر مقیاس — شاید یک مقیاس دیده نمی شود در منطقه پس از پایان جنگ جهانی دوم است.

• برای اولین بار است که چگونه همه چیز انجام شده در پیتسبورگ. پیتسبورگ و اقبال بیش از 60 سال گذشته بود و زوال یافت و جریان را دوباره تا حد زیادی از طریق تلاش های نسبتا کوچک گروه از دولت, صنعت, صنعت و بشردوستانه رهبران متمرکز در مرکز شهر پیتسبورگ و با هم گره عمدتا پشت درهای بسته و از طریق کار, Allegheny, همایش جامعه و توسعه و تاسیس در سال 1944. ما تماس بگیرید برای باز بودن به تغییر به این معنی است که این دوره از رهبران ارشد جلسه در مرکز شهر اتاق کنفرانس و تصمیم گیری چه چیزی بهترین را برای این منطقه نیاز به به پایان رسیده است.

شفافیت و پاسخگویی از فرآیندهای تصمیم گیری باید تبدیل شده است. همکاری و هماهنگی و ارتباط موثر باید افزایش یابد نه تنها در میان "بزرگ بازیکن" در پیتسبورگ مرحله جوامع و صنایع و شرکت های که به مدت طولانی تحت سلطه پیتسبورگ چشم های عمومی بلکه در میان بازیکنان کوچکتر به حاشیه رانده شده و محروم جمعیت و ظهور جوامع هر دو در اقتصادی و اجتماعی بوده است.

• دوم این است که آیا همه چیز در پیتسبورگ. یا نه "کنفرانس" در شکل کنونی آن در ادامه به نقش فعال در توسعه اقتصادی تلاش در پیتسبورگ تعداد و وسعت ذینفعان که باید نشستن در جدول باید گسترش — به طور چشمگیری. پیتسبورگ جهت تعیین شده است توسط رهبران دولت با همکاری مدیران و روسای جمهور و روسای که در خدمت نه تنها به عنوان جانشین پیتسبورگ در حال حاضر اما بیش از حد اغلب به عنوان سفیران آن تاریخ با شکوه.

یک تماس برای باز بودن به تغییر به این معنی که دایره نیاز به گسترش شامل گسترده شبکه های جدید و متفاوت رهبران جامعه به خصوص کسانی که تازه شروع به قدم به مسئولیت ها و نقش های که علامت آنها را به عنوان کلید به پیتسبورگ آینده.

• سوم چیزی است که انجام می شود در پیتسبورگ. این است که در آن آغوش باز بودن است که مهم ترین دلیل آن معنی متفاوت فکر کردن در مورد آنچه پیتسبورگ و Pittsburghers می توانید و باید انجام دهید برای آماده شدن برای آینده است. پیتسبورگ به خصوص با منابع عمومی باید تمرکز بر سرمایه گذاری در زیرساخت ها از جمله زیرساخت های فیزیکی (جاده ها, پل ها, آب و فاضلاب, بهداشت و محیط زیست); زیرساخت های اجتماعی (آموزش و پرورش, بهداشت و درمان حمل و نقل عمومی) و فرهنگی (جوامع و محلات).

کسانی زیربنایی سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد در طول زمان از نظر منطقه ای و جامعه پذیری: بیا چه ممکن است در سطح ملی و بین المللی چرخه اقتصادی پیتسبورگ بهتر خواهد بود مجهز به رسیدگی به فرصت و اختلال. و کسانی که سرمایه گذاری های زیربنایی و موقعیت پیتسبورگ در نهایت برای رسیدگی به آن در حال حاضر بحرانی شکاف و نیاز: سلامت درآمد و اشتغال حقوق صاحبان سهام و فرصت را در سراسر منطقه

تغییر ممکن است به نظر می رسد هنجار برای یک منطقه تعریف می کند که خود را با تکرار متعدد از رنسانس پوشا در سراسر چندین نسل است. اما تغییر هرگز به آسانی به عنوان ما به تصویر بکشد در نگاه به گذشته و پیتسبورگ همواره متزلزل ناهماهنگی بین اقتصادی آن گذشته و آینده اقتصادی خود را. این انتخاب ممکن است به مراتب starker از هر نقطه در گذشته و پیتسبورگ دیگر نمی تواند تکیه بر الگوهای گذشته و شیوه های.

بیش از هر چیز دیگری بیشتر پیتسبورگ باید حاضر به پذیرش تغییرات است که به ناچار مجبور می شود بر آن. همه از جنوب غربی پنسیلوانیا یک بار دچار از خود پشتکار در چسبیده به یک میراث صنعتی در کاهش است.

از فرصت های اقتصادی که ظهور به احتمال زیاد خواهد شد به عنوان به رسمیت شناخته نشده در آغاز به عنوان آنها خواهد بود و پیش بینی نشده. این منطقه باید به صورت جمعی کار برای اطمینان از آن می توانید انطباق و تغییر در سرعت بسیار سریعتر از این منطقه تا کنون تبدیل خود را در گذشته است.

دسته بندی: برجسته تفسیر | نظر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن