ما تابستان مالی خراب

تعداد coronavirus موارد در ایالات متحده همچنان به صعود در حداقل 23 متحده و بالاترین رکورد این هفته در فلوریدا

توسط MASTERNEWSS در 3 تیر 1399

تعداد coronavirus موارد در ایالات متحده همچنان به صعود در حداقل 23 متحده و بالاترین رکورد این هفته در فلوریدا و تگزاس و اوکلاهما در میان مکان های دیگر. تا پایان ماه ژوئن به بیش از 2.3 میلیون نفر در کشور آلوده شده اند و بیش از 122,000 مردم فوت کرده اند. ما باقی می ماند بسیار در وسط یک بیماری همه گیر, اما شما می خواهم برای روشن فکر در غیر این صورت. در اوایل این ماه Albertsons—دومین زنجیره ای مواد غذایی در کشور با مکان در چندین ایالت که در آن موارد در حال افزایش به پایان رسید خود را به اصطلاح "قهرمان پرداخت" و یا به طور موقت افزایش 2 دلار در هر ساعت برای کارگران فروشگاه. خارج شده و قصد دارد برای پایان دادن به خطر پرداخت برای کارگران آن در جولای 3; توقف و فروشگاه را به پایان خواهد رسید آن را در روز 4 ژوئیه. (چقدر وطن پرست!) "ما عمیقا سپاسگزار برای ما خط مقدم خدمت همکاران همسایگان خود در زمان نیاز" Albertsons که سود سه برابر در سال جاری گفت: با راه nonresponse به انتقاد از آن اتحادیه کارگران.

در مستند زمان اغلب به نظر می رسد هنوز هم ایستاده و یا دیگری ناپدید می شوند به طور کامل. اما تیک تاک ساعت است نه فقط برای خطر پرداخت برای کارگران ضروری در بخش خصوصی بلکه برای چند فدرال حمایت های تصویب شده توسط کنگره در پایان ماه مارس است که مانع از فروپاشی کامل اقتصادی. در چند ماه کوتاه که چند لازم است مقررات در دولت بسته امداد منقضی و صورتحساب های پزشکی و دیگر تعهدات مالی وارد نوع جدیدی از بحران آغاز خواهد شد برای میلیون ها نفر از آمریکایی ها است.

در پایان ماه ژوئیه اضافی بیکاری پرداخت اعطا شده به گذاشته شدن کارگران توسط مراقبت عمل می کنند که به مقدار اضافی 600 $در هر هفته به پایان می رسد با وجود این واقعیت است که تازه ترین اطلاعات در دسترس از مارس شغل گزارش داده که نرخ بیکاری در 13 درصد با بیش از 20 میلیون نفر از مردم هنوز هم از کار و سیاه و Latinx کارگران ضربه به خصوص سخت است. جمهوری خواهان به سهم خود قول داده اند که برای مبارزه با هر گونه تلاش برای گسترش آن منافع و چندین هستند و حتی به دنبال تبدیل آنها به پاداش برای افرادی که به شغل خود بازگشت—اساسا incentivizing این موازین بهداشت عمومی دستورالعمل. "رئیس جمهور این است که به دنبال اصلاحات اندازه گیری است که می تواند برخی از انواع پاداش برای بازگشت به کار, اما آن را نمی خواهد به عنوان بزرگ و آن را به ایجاد انگیزه برای کار" مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور لری Kudlow گفت: در هفته گذشته.

تا پایان ماه اوت فدرال توقف در خانه سلب حق مالکیت و مستاجر اخراج, است که محافظت از ساکنان زندگی در خانه های تامین شده توسط دولت فدرال حمایت رهن—یکی از چهار واحد اجاره—را نیز به اتمام می رسد. ایالت اخراج حمایت در مکان هایی مانند آریزونا و کالیفرنیا منقضی خواهد شد در پایان ماه ژوئیه; در فلوریدا, ویرجینیا, کانکتیکات, و در جای دیگر در سطح دولتی اخراج حمایت های منقضی و یا قبل از ژوئیه 1. پایان جمله سفارشات زودرس به حداقل می گویند: بر اساس یک برآورد حدود یک سوم از آمریکایی ها از دست رفته اجاره در ماه ژوئن و مسکن محققان و طرفداران باید پیش بینی افزایش بی خانمانی اگر فدرال و دولت های ایالتی کاهش به گسترش مسکن حمایت. "بسیاری از مردم می تواند در خیابان" هارون Carr مدیر اجرایی حقوق مسکن ابتکار به تازگی گفته CNBC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن