که در آن امریکا یک طعم و مزه برای دولت خشونت

سال بعد 11,000 کیلومتر دورتر حزب کمونیست اندونزی یا PKI بزرگترین در جهان در خارج از چین و شوروی هدف قرار داده

توسط MASTERNEWSS در 16 خرداد 1399

سال بعد 11,000 کیلومتر دورتر حزب کمونیست اندونزی یا PKI بزرگترین در جهان در خارج از چین و شوروی هدف قرار داده بود در یک جامع و بسیار وحشیانه سرکوب کرد. The PKI بازی کرده بود با نفوذ اگر نه پیشرو, نقش در سیاست های ملی از زمان ایجاد آن در سال 1914 و بوده است Bevins توضیح می دهد "بخشی از Sukarno جدید اندونزی است." این 1965-66 کشتار نابود, پارتی وفادار اما متوقف نمی وجود دارد. اعضای PKI و دیگران بی شماری شد جاروب در یک تور یا دام مرگبار که برای همیشه شکل اندونزی جامعه است. اگر چه حدود یک چهارم از کشور وابسته شد با PKI پس از قتل آغاز شد و تعداد بسیار کمی خواهد اعتراف به ارتباط با حزب. این دشمنی دقیقا قصد خشونت. در وحشیانه سویفت انتقال این کشور بود که منجر به هزینه برای جهان سوم توسعه خارج سخت دودویی از جنگ سرد کاهش یافت و تحت نوسان از ظالم pro-ایالات متحده کلی Suharto.

وحشیانه رژیم در برزیل و اندونزی را الهام بخش حرکتهای در کشورهای اطراف مانند شیلی در 1973 و تیمور شرقی در سال 1975—و در نتیجه یک فراملی وب سایت نظارت شکنجه, ناپدید شدن و قتل است. در سریع اما مطمئن نثر Bevins بازگو چگونه برزیل و اندونزی شد "بهترین که متحدان واشنگتن مداخلات خارجی تا به حال ایجاد شده است." این ویرانگر میراث این سیاست بیش از خاص اعمال خشونت غیر قابل بیان است که آنها تولید است این کتاب موضوع اصلی.


که واشنگتن آن را دیدم مداخله نظامی در جهان سوم شد یک برکت و رحمت برای ممانعت از لعنت. اما احزاب کمونیست در مکان هایی مانند برزیل و اندونزی در بیشتر قسمت ها مخالف مسلح قیام در اوایل 1960s. حتی حزب کمونیست کوبا که تا به حال انکار فیدل اولیه تلاش برای به دست گرفتن قدرت از طریق زور. با اینحال ضد کمونیست دیدم چپ براندازی در همه جا یک خزنده, خطر, است که به تدریج نفوذ ملت است که اجازه دهید خود را نگهبان. در راه های مهم ضد کمونیسم بود به سادگی یک جدید فریم برای ناامنی که نخبگان به دور از مراکز جغرافیای سیاسی قدرت مدتها احساس می شود. توانایی خود را برای دیکته زندگی فقیر خبرگزاری مهر به نقل از استراحت در سنت و علامت خشونت بود اما ذاتا به مخاطره انداخته است. محبوب بی قراری ساخته شده این نخبگان مضطرب است. ضرورت از جنگ سرد ضد کمونیسم به آنها توجیهی برای قرار دادن آن را با قریب به اتفاق نیروی.

Bevins است که برای اولین بار به توجه داشته باشید که جنگ سرد اغلب سوخته در جهان سوم اما او برتری در نشان دادن هزینه های انسانی که حماسه ایدئولوژیک مبارزه است. او می گوید از دو جوان شیلی ملوانان که در اواخر دهه 1960 شنیده فرمانده افسران fantasizing در مورد انجام ضد کمونیست خشونت در ملی سطح با استناد به اندونزی مورد: "اگر ما فقط با قرار دادن این طرح به جاکارتا جای کشتن ده یا بیست هزار, پس از آن که آن را' یک افسر گفت. 'سپس این همه مقاومت و ما برنده شوید.'" جوان ملوانان تلاش برای هشدار دادن به ملکی رهبران اما ره و زندانی توسط نیروی دریایی و شکنجه بارها و بارها. توسط اوایل 1970s, نام پایتخت اندونزی شد و مورد استفاده قرار به عنوان یک سرد مختصر برای خشونت سیاسی, نقاشی بر روی دیوار و در تایپ ناشناس کارت پستال به جناح چپ مقامات دولتی و اعضای حزب کمونیست—"جاکارتا در حال آمدن است" آنها اعلام کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب